خیال ِتشنه

Monday, November 21, 2005

یادشان گرامی باد

دیروز خبر دار شدم یکی از اقوام ، آقای امیر غیاثی که 49 سال بیش نداشت بر اثر سکته مغزی ، در تهران درگذشت. امروزهم توسط میلی خبردار شدم که منوچهر آتشی ، یکی از شعرای خوب کشورمان به دلیل ایست قلبی درگذشت. دو هفته پیش هم خواننده خوب کشورمان آقای نعمت آغاسی با زندگی وعدا گفت.
به خانواده این عزیزان تسلیت عرض می کنم و برایشان آرزوی صبر دارم.
یادشان گرامی باد

بقبرستان گذر کردم صباحی
شنیدم ناله و افغان و آهی
شنیدم کلٌه با خاک می گفت
که این دنیا نمیارزد بکاهی
شعر از بابا طاهر

1 Comments:

«دوستان عزيزم لطفاً وقتی پيغام می‌گذاريد، نام و نشانی خودتان را هم ذکر کنيد.»

  • At 9:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    هیچ کس ا دستش نمی تواند فرارکند تولدی دیگراست .تلیت به بازماندگان منهم شریک غم شماها هستم ...منوچهر نوذری هم درگذشت .......خانی

     

Post a Comment

<< Home