خیال ِتشنه

Friday, April 01, 2005

یادی از یک همکار خوب

حدود دو ماه پیش بود که با وبلاگ پویا در سایت " زنان ایران" آشنا شدم. پویای عزیز "خشونت علیه زنان" را در شکل تصویر، زیرنویس و موزیکی بسیار زیبا برای بیننده هایش به تصویر کشیده بود. یادم است اولین بار که این تصویرها را دیدم چنان تحت تاثیر قرار گرفتم که بغضم التماس می کرد گریه را و شستن دردی دیرپا از ذهن معصوم دلتنگی را، ذهن معصوم هزاران هزار دختر در بند و هزاران هزار زنی که ذره ذره در سکوت سیاه می شوند.

دیروز که دوباره به وبلاگ پویا رجوع کردم و کارهای دیگر او را مرور کردم حیفم آمد سکوت پیشه کنم و حرفی از کارهای زیبایی که کرده و زحماتی که کشیده نزنم. بد نیست از یک همکار خوب، از یک همکاری که اهل دل است گاه یاد و یا قدردانی کرد . به شما خواننده گان عزیزم پیشنهاد می کنم سری به وبلاگ پویا و سایت فلش که باز محصول پویای عزیز می باشد بزنید و خود به قضاوت بنشینید.

پویای عزیز پایدار باشی

6 Comments:

«دوستان عزيزم لطفاً وقتی پيغام می‌گذاريد، نام و نشانی خودتان را هم ذکر کنيد.»

  • At 5:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام
    این بار چندم است که می خوانمت غزل!هر دفعه تازه ای و نمی دانمت غزل
    این بار چندم است که از شعرهای تو//
    اعجاز می تراود و می خوانمت غزل!
    هر روز شعرهای مرا گریه می کنی //
    امشب خدا کند که بختدانمت غزل!
    امشب دلم گرفته و لبریزم از حروف//
    ابری کجاست تاکه ببارانمت غزل!
    فرصت بده ترانه بارانی مرا //
    تا در بهار شعر برویانمت غزل!
    از من تمام قافیه ها را گرفته اند//
    ور نه بعید بود نرقصانمت غزل !!!!!!شعر از مجتبی صادقی از شاعران شیراز زمین

     
  • At 10:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    حمیرا جان سلام. دوست من شرمنده می کنی مرا بااین واژه های مهر آمیز. کارها غمگین است اما درد هم درد کمی نیست. حمیرای عزیز فلش جدید کودک آزاری را امیدوارم برای دو سه روز آینده منتشر کنم. اگر حتی برای یکبار هم دست به شلاق بلند شده ی پدری را نگاه دارد می شود گفت که ثمر داشته است. امیدوارم.
    شاد باشی و پایدار
    پویا

     
  • At 10:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام من اسد نویسنده وبلاگ بیلی و من هستم، هر چه کردم ای میل شما را جایی در وبلاگ ندیدم چطور می شود با شما تماس گرفت ای میل من: assada@gmail.com
    www.mebaily.com

     
  • At 9:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    حميرا جان سلام
    من هم از روي كامنتي كه برايم گذاشته بودي با وبلاگت آشنا شدم و خيلي لذت بردم. عجب دنيايي است اين اينترنت آدم كلي دوست جديد پيداميكند. با افكار و دنياهاي تازه كه افق ديد آدم را گسترش ميدهد. بهرحال از اين آشنايي خيلي خيلي خوشحال شدم
    ليلا
    leilamalekmoeen.persianblog.com

     
  • At 5:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    حمیرا جان، کمتر کسانی هستند که از همکاری تا وقتیکه هست به نیکی یاد کنند!خوشحالم که با کارهای پویا آشنایم کردی. ممنون

     
  • At 7:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام
    اميدوارم خوب باشيد و از اين كه حقيقتي بر شما عيان شده و اعتراف به آن نموديد خوشحالم.موفق باشيد

     

Post a Comment

<< Home