خیال ِتشنه

Friday, August 07, 2009

بررسی روزهایی که گذشت و برنامه های آینده

پیش بسوی آزادی
سلام مردم خوب و مبارز خاک ایران زمین، سلام مردم خوب ، مبارز و پراکنده شده در گوشه گوشه این کره خاکی. خسته نباشید از آن همه رزم.
به منبر نشستن احمدی نژاد با اعمال زور و خشونت خود و دار و دسته اش سبب دلسردی برخی از ما در ایران و خارج کشور شده است. برخی با افسرده گی می گویند دوباره باید یک چهار سال دیگر احمدی نژاد را تحمل کنیم.
دیروز حتی یکی از جوانهای مهاجری که باهاشون کار می کنم می گفت:" بالاخره احمدی نژاد با زور هم که بود رئیس جمهور شما شد. حالا اشکالی ندارد چرا که هر چی باشد احمدی نژاد مخالف همجنسگراهاست. "
توی دلم گفتم که تو هم مثل بیشتر آخوندها که همه دغدغه شان مسائل جنسی آدمهاست همه چیز را رها کرده ای و همین یک مورد را در نظر گرفته ای. به قول زنده یاد فریدون فرخ زاد این چه دینی که همش در فکر معده و بالا و پایین آدمهاست!

گفت:" دیگر تظاهرات نمی ری؟"
گفتم:" حالا وقت کارهای دیگر است، وقت برنامه ریزی و وقت متحد شدن هر چه بیشتر مردم با ارگانهای دیگر."
بعد از انتخابات بیشتر ما آدمهایی که در داخل و خارج ایران بی تفاوت نبوده ایم در قبال آنچه که در کشورمان رخ داده و می دهد با اشکال متفاوت به مبارزه پرداخته ایم. شماها در خیابانهای ایران به کوچه و خیابان آمدید، هر کدام خبرنگاری شدید و... و ما در شهرهای مختلف این کره خاکی با تظاهرات، با بیدار کردن رسانه ها و با گفتگوهای خود با سیاستمدارها و غیره به اعتراض و به پشتیبانی از مردم خود بلند شدیم.
- محصول تلاش شما و ما ، بیداری و هوشیار شدن بیشتر جهان از جنایت جمهوری اسلامی شد. سیاستمدارهای کشورهایی چون آمریکا، آلمان ، فرانسه و... فهمیدند که نمی توانند صرفا در فکر منافع و داد و ستدهای خود با این رژیم خونخوار باشند و باید یک عکس العمل هایی هم نشان دهند.

- به نظر من تبریک نگفتن این کشورها و حضور پیدا نکردن سفرای آنها در مراسم تحلیف و انتقادهایی که آنها به این رژیم داشته اند نشان دهنده این است که پیروزی واقعی این اتفاقات اخیر ما بوده ایم و نه رژیم جمهوری اسلامی. بسیاری از کشورهای جهان ریاست جمهوری را به معنای واقعی به رسمیت نشناخته اند و آگاه اند که در ایران بمبی تیک تیک می کند و آن بمب انزجار و اعتراض مردم ایران به حکومت خودکامه و دیکتاتور جمهوری اسلامی است.
روز چهارشنبه به دلیل شرکت کردن سفیر سوئد در مراسم تحلیف بچه های استکهلم و آقای درویش پور جامعه شناس ایرانی دست به تظاهرات زدند و اعتراض خودشون را به گوش سیاستمدارهای سوئد رساندند. نتیجه اش این شد که دیروز یکی از افراد برجسته حزب سبزهای سوئد در مصاحبه تلویزیونی کانال چهار سوئد هم این حرکت سوئد را مورد انتقاد قرداد و گفت که شما با این کار یک حکومت دیکتاتور را تایید کرده اید.
جنبش سبز مردم ایران و جنبش سبز ما تازه کار اصلی خودش را شروع کرده است. همه ما می دانیم که پایه و اساس یک رژیم سی ساله را نمی شود یک شب ویران کرد. البته سی سال کار هم نیاز نیست. اما اگر فعال و منسجم پیش بریم براندازی حکومت ظلم حداقل یک سال کار دارد .
- بخاطر داشته باشید یکی از زیباترین نتایج مبارزه این مدت شما و ما یکی شدن منسجم ما و شما بوده است. وقتی شما به خیابانها آمدید ما هم با شما به خیابانها آمدیم. وقتی شما کتک می خوردید ما با شما گریه کردیم و درد کشیدیم. وقتی شما در بهشت زهرا شمع روشن می کردید ما در گوشه گوشه این جهان شمع روشن کردیم. وقتی صدای شما را رژیم با گلوله می بست ما صدای مظلومیت شما را به صدای جهان گره می زدیم.
حالا وقت داریم با کمی استراحت ، تامل و تماس های پی در پی با یکدیگر به راه کارهای تازه دست بزنیم. نمی شود بار یک مملکت را فقط دانشجوها و مردم به کول بکشند. حالا وقت آن است که از آنها که اقتصاد مملکت را می چرخانند هم دعوت به همکاری و همیاری بیشتر کرد. دولت چماقدارهایش را بسیج می کند برای سرکوبی ما و ما باید بازاریی ها و کارخانه ها را بسیج کنیم برای فلج کردن دستگاه کشتار اینها.
- دیگر نباید فقط به فیلتر شکن سایت ها دل خوش داشت. حالا وقت آن رسیده که دستگاه به خون کشیدن مردم را فیلتر کرد با پیدا کردن راهکارهای تازه و داشتن نگاهی چون مرغ دریایی
امروز با خون جوانان ما می می زنید
امروز به اندیشه های بی قرار ما می خندید
امروز خودتان را با آه اشک مادران ما می شویید
و خود را زیر آیه های پیامبرانتان پنهان می کنید
هر غلطی که می خواهید بکنید
همانطور که می کارید باید برداشت کنید
فردا جوان های من است که
بر ویرانه خانه های شما
پایکوبی خواهند کرد

1 Comments:

«دوستان عزيزم لطفاً وقتی پيغام می‌گذاريد، نام و نشانی خودتان را هم ذکر کنيد.»

  • At 9:01 PM, Anonymous myothers said…

    دعوت می کنم به دیدن وبلاگ گروهی "دیگران من" و نوشتن در آن

     

Post a Comment

<< Home