خیال ِتشنه

Tuesday, December 20, 2005

خرمگسها

تا دیروز مگسها بر فرازش به پرواز درمی آمدند و حالا نوبت خرمگسهاست. انگار آن روز که بر فرازش به پرواز درآمدند، نکبت تخم می گذاشت در ذهن کودکان و بستر روح اجدادش، انگار مادرانش در گوش فرزندان او اذان بردگی زمزمه می کردند. راستی خدایشان در کجا خفته بود؟ با کدامین مگسها عشقبازی می کرد؟ راستی صورت خدایشان چه شکلی ست؟ آیا شکل اوست؟ صورتی مچاله شده ، بدبو و بد ضخم؟ راستی خدایشان شیطان است؟ شیطان شان خداست؟ پروردگارشان بگو! در کجا بخواب رفته ای؟ گناه آن آفتاب زده ها چه بود که هر روز بذر حقارت تو را به نامت می آمیزند و بر بستر روحها می افشانند؟ خدایشان آیا گناه توست فرو رفتنشان در لجنزار بربریت ؟ می گویند که سوره های تو مبارک ترین ، عقلایی ترین و مهربان ترین است پس چرا هر روز ضحاک تر می شوند؟ پس چرا برای جشنهای تو تن بلورین دختران را به آتش می کشند و تن پسران گلرخ را به سلابه؟
چرا مگسهایت هر روز جشن مرگ دارند؟ نمی خواهی با سوره ای مدرن بر آنها وحی شوی؟ از رقص خرمگسهایت سیراب نشده ای؟ خسته نیستی از سوره های کپ زده شان ؟ خرمگسهای تو هر روز بکارت دختری را در سیاه چالهای روحشان برمی دارند. هر روز دهان خود را با تن کودکی شیرین می کنند ، هر روز رویاهای دختری را به حجله مرگ می برند تا از شهوت ماندن اشبا شوند.
اکنون خرمگسهایت گرسنه تر به پرواز درآمده اند با شمشیر تو. دوباره ترانه های تو را زمزمه می کنند(ویز ویز ویزویز).
خرمگس دستور می دهد به سربازان خود:"بصف ! بخوانید طومار مرگ را! برینید! آنقدر برینید که مثل کثافت خودتان زرد شوند. بال های سیاه و سبزتان را باز کنید ! دیوار بسازید، دیوار ! و آنها در دیوارهای خود زنده بگور کنید. سپس بتازید رو به بت های دیگر! روی آقا محمدخان و هیتلر را سپید کنید! بصف بصف! چپ راست راست چپ....خرمگسها آه خرمگسهای ...!

7 Comments:

«دوستان عزيزم لطفاً وقتی پيغام می‌گذاريد، نام و نشانی خودتان را هم ذکر کنيد.»

  • At 5:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    حمیرا جان سلام.
    نفرت مقدس، کینه ی مقدس و از همه بدتر فریب مقدس. تنها چیزی که تقدسی ندارد برایشان، انسانیت

    شاد و پر امید باشی
    پویا

     
  • At 2:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    خدا پس دگر چگونه مشود واقعیت این روزگار بد را به این زیبای برای تو نوشت وباز تو همچنان ما را بنگر خدایا نگرشت چیست واز خلق ما چه می خوای وراه درست تو کدام است راهای دیگر اشتباست راهسعی کاماست کدامست . باتشگر از استاد حمیرا عزیز چقدر زیبا به تصویر کشدی تاکو که درک کنند بی خردان وجود خود را چه رسد به مخلوغ خانی

     
  • At 1:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    فلسفه به روایت سینما.....0

     
  • At 4:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    21mehr.com شهلا
    درود بر تو حمیرا جان
    راجب وجود مگسها و خر مگسها و شیطان و ... حرفی برای گفتن ندارم بلکه در مورد پست پیشینت میخاستم بگم
    میخام بگم من نیز همانند تو غربتی هستم و دلتنگ میهنم ولی نازنین تو از دانستن چه پیشینه فرهنگی سخن میگویی؟
    کدام فرهنگ و آئین درست را بچه های ایران "درست" می دانند؟! من و تو که اینجاییم بهتر از آنها می دانیم که در همین ممالک بدون آفتاب باید بهترین
    زندگی را بکنیم
    نمیدونم در این چند سالی که از ایران بیرون اومدی برگشتی یا نه؟ ولی این را میدونم که مردم ما فرهنگ ما اونچه که ما در آنجا گذاشیم و آمدیم دیگر آن چیزهایی نیستند که در آنزمان دیدیم و بودند
    من عاشق ایران و هم میهنان ایرانی ام هستم ولی در گذر زمان آنها نیز تغییر هویت دادند نازنینم، این بقدر هویداست که از پشت همین مونیتور شیشه ای می توان آن را لمس کرد
    آنقدر فرهنگ ما را به منجلاب کشیده اند که دیگر جای هیچ حرفی برای افتخار کردن به آن نیست
    دروغ گویی در مصور کردن تاریخ بیداد می کند چه تاریخ ایران چه تاریخ همون اسلامی که سنگش را به سینه میزنند
    ببخشید خیلی گفتم
    شب یلدای بسیار خوشی را برایت آرزو دارم
    .فدای تو تا درودی دگر بدرود

     
  • At 1:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    با سلام و خسته نباشید خدومت خانم طاری عزیر.0
    می دونید وقتی من روی لینک ویلاگ خودم روی وب شما کلیک می کنم متاسفانه ارور می ده not found چرا این طور هست و روی آدرس من اضافه این هست "target=_blank فکر می کنم یه اشتباهی هست ..شاید هم از مال من باشه و هم لینک من و چند لینک دیگه تو وب تون این مشکل رو داره
    ..البته من نمی دونم این از ماست یا نه
    در هر صورت گفم که شاید اطلاع نداشته باشید
    ممنون از لطف تون به خاطر لینکی که به من دادید
    راستش من زیاد به این موارد در بللگر وارذ نیستم
    با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما
    arash ..

     
  • At 2:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    هموطنی که همچن ارزنی از کارهای که در فضای دمکراسی می توانستی در این سه ده لا عقل به حرکت دشمن ایران پی ببری که متا سفانه دراین مدت فقد کار شما ها شده خراب کردن همدیگر ودرفضای ازادی چوب لای چرخ امسال خانم طاری گذاشتن است واین جمله را اسان نگوئد فرهنگ ما را به.... کشیدن ما بشما قول میدهیم به هیچ وسله ای هیچ تنوبندهای نخواهد توانست فرهنگ طلائی ما را بی رنگ گند ...... خانی

     
  • At 6:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    Afarin che andishe va ehsase valayi. Ba dorod

     

Post a Comment

<< Home