خیال ِتشنه

Monday, December 13, 2004

شعر

زمستان امسال را بی نهایت دوست دارم. احساس می کنم این اولین زمستانی است که شعر در من شعله می کشد، قصه در من می رقصد و فیلم با من پرواز پرنده ها را دنبال می کند. شنبه عصر وقتی با همکار گرامی ام مشغول زیرنویس گذاری اولین فیلم ام بودیم، بوسه های پرندگانم را دنبال می کردم و قربان و صدقه شان می رفتم. او طوری نگاهم می کرد که انگار نگاه دیوانه ای را دنبال می کند.
.
به او گفتم:" من دیوانه ام دیوانه
دیوانه نگاه دو پرنده
دیوانه دیدن بوسه دو دل باخته
دیوانه دنبال کردن یک نگاه عاشقانه
او لبخند می زد و می گفت:"می فهمم ، خیلی خوب می فهمم. "
دیروز وقتی داشتم روی تزم کار می کردم با شنیدن صدای آهنگ وبلاگhttp://parnian.malakut.org/ پرنیا ن
و با دیدن عکس زیبایی که وحید از چند مزار گرفته بود شور بود که شعر می شد
فروغ در شعرم گریه می کرد
قمرالملوک بی ملک شده بود
و قرةالعین از بی طاهره گان شکوه می کرد.
فرسنگها از کاری که می کردم دور شده بودم. با پیام علی رضا دوستی از آلمان شعرم را باز هم نزدیکتر از هر کاری در کنار خود یافتم . http://www.2tartaros.blogspot.com .
زمستان امسال را هرگز فراموش نخواهم کرد. این زمستان اولین زمستانی بود که من توانستم با چشم باز گمشده گان خود را با نگاهی بازتر بیابم. دست همه دوستان خوب را از آنان که نام بردم و از آنان که نامی نیاوردم به گرمی و دوستی می فشارم.

6 Comments:

«دوستان عزيزم لطفاً وقتی پيغام می‌گذاريد، نام و نشانی خودتان را هم ذکر کنيد.»

  • At 9:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    ممنونم از محبتت!
    وحيد

     
  • At 9:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام
    امیدوارم همیشه سرحال باشی
    جواد_ق

     
  • At 9:43 PM, Blogger Das said…

    ممنون از نوشته ای که گذاشتی.


    انچه برای تو است برای همه است

    انگاه که من تو هستم, من نه من و نه تو هستم

    بودنی که می افریند

    و چه افرینشی است انگاه منی که برای تو است برای همه است

    چه افرینشی



    پایدار باشی دوست گرامی

     
  • At 11:14 AM, Blogger Narges said…

    حمیراجان هستم دوست من.نوشته های اخیرت رو خوندم ,مثل بلور یخی شده ای که آدمی می ترسد بهت دست بند مبادا که بشکنی...پس غیر از اینکه بگم دوست دارم و مراقب خودت باش ترجیح میدم چیز دیگه ای نگم.راستی با تمام لینکهایی که تومطلبت داده ای رفتم و جالب اینجاست که چند روز قبل هیمن آهنگ وبلاگ پرنیان را من در وبلاگی دیگر شنیدم و درست مثل خودت ساعتها به این آهنگ گوش فردادم و سبکبالانه گریستم...آهنگ لطیف در عین حال تراژیکی هست.قربانت نی لبک

     
  • At 3:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    با سلام خدمت دوست گرامی، امیدوارم موفق باشی. بهرام- پرگار

     
  • At 11:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام.خیلی ممنون از اینکه سر زدین. شاد باشین.
    محمد

    http://manetanhaa.persianblog.com

     

Post a Comment

<< Home