خیال ِتشنه

Friday, June 19, 2009

نماز جمعه یا تهدید ملت




امروز آقای خامنه ای در نماز جمعه تهران به صراحت اعلام کرد که مردم دهانشان را باید ببندند و دست از اعتراض و نشستن در خیابانها بردارند وگرنه با اعمال خشونت باج گیران ایشان مواجه خواهند شد.
امروز آقای خامنه ای ، رهبر دیکتاتور جمهوری اسلامی برای نماز جمعه مردم را در کنار خود جمع نکرده بود او مردم را گرد خود آورده بود تا آنها را تحریک به اغتشاش کند. او برای تصفیه حساب آمده بود. آمده بود تا مردم را سر جای خود بنشاند. انگار مردک فراموش کرده بود که روزی همین ملت سینه خود را برای آزادی سپر کرد. مردم سی سال پیش سینه خود را برای گرفتن حق خود سپر کردند و خمینی ، تو مست قدرت و امثالهم ثمره مبارزه آنها را غارت کردید، درست مثل همین انتخابات ننگین تان که مردم رای خود را به صندوق ریختند و تو آنها را جعل کردی تا عروسک خیمه شب بازی خود را سر کار بنشانی .یکی نیست به این ارازل و اوباش بگوید که تا کی با نام خدا، نماز و اسلام می خواهید مردم را بفریبید؟ تا کی می خواهید مردم را با دروغهای خود احمق به حساب بیاورید و سلاخی کنید!
سی سال خیانت، سی سال جنایت، سی سال چپاول بس نیست؟ سی سال خون ریختن، سی سال خون خوردن و سی سال خون دل دادن بس نیست؟ در سال 2009، در قرن تجدد و در قرن گفتگو همه راهها را به روی مرزهای بیرونی و درونی می بندید و سپس داد از عدالت می دهید؟ سر خود را زیر برف کرده اید و پا را هوا؟
مردم را از ضرب و شتم اسلام می ترسانید. بجای اعتراف به تقلب ها و تخلفات خود و یا بازبینی آرا مردم، مردم را تهدید می کنی؟
می گویی که اینها نقشه اروپایی ها و آمریکایی هاست؟ همین ها شما را آوردند و همین هم باید شما را ببرند!
مردم ما باهوش تر و زیرک تر از دیوانه ای چون تو هستند. تو می خواهی خبرنگارها را بیرون کنی که خبرهای ایران به جهان نرسد؟ زهی خیال باطل!
امروز همه اخبار ایران توسط همین مردم باهوش به جهانیان رسیده است. در عصر اینترنت تو نیستی که خدایی می کنی بلکه اینترنت و همت مردم ایران است. باید به این ملت جایزه داد که در چنین شرایط وحشتناکی آنقدر شجاع کار خبری می کنند و خبرها را به بیرون می رسانند.
امروز در هنگام سخنرانی گریه کردی. چقدر گریه ات مرا به یاد فیلم " مارمولک" انداخت. دزد آخوند شده بود و هنگام پشیمانی از اعمال خود گریه می کرد و گریه مردم را هم درآورده بود. تفاوت آن رضا دزد با تو علی حقه باز این بود که او با شجاعت اعتراف به اعمال ناپسندیده خود کرد و تو مردم فریب حاشا سالها خیانت و دروغ.
امروز با سخنانت چنان آتش به دل هر ایرانی زدی که هر ایرانی که یک جو غیرت داشته باشد در هر کجای دنیا که باشد برای سرنگونی ات از پای نخواهد نشست.
درود بر ملت فهیم ایران
درود بر هر جوان غیور و پر همت ایرانی
درود بر هر پدر و مادری که گام به گام بچه هایش در خیابانهای ایران تظاهرات می کند
درود بر اجداد ما که شما را از صد ها سال پیش شناخت و می دانست که شما مملکت را به باد خواهید داد
زنده باد آزادی
مرگ بر حکومت دیکتاتوری

1 Comments:

«دوستان عزيزم لطفاً وقتی پيغام می‌گذاريد، نام و نشانی خودتان را هم ذکر کنيد.»

  • At 10:06 PM, Anonymous hosein samadi tari said…

    be ghole mohsene sazgara in sokhanrani bishtar shabihe ye film hendi bood ta sokhanrani, kheili nemikham raje be in sokhanrani sohbat konam..bale doroste melate ma fahiman,vali bala nesbate kheiliaa beine in melate fahim khar ham kheili ziad zendegi mikone..in khar ha hastan ke maneye residan melate fahim be arezoohaye bozorgeshon mishan

     

Post a Comment

<< Home